Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
21 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Η Καθημερινή]: Κινηματογράφος για όσους έμειναν πίσω
[Η Καθημερινή]: Κινηματογράφος για όσους έμειναν πίσω

[Η Καθημερινή]: Κινηματογράφος για όσους έμειναν πίσω

Είναι γνωστό πως το καλοκαίρι στην πόλη δεν περνάει χωρίς θερινό σινεμά. Η Αθήνα, πρωτεύουσα με πολλούς τέτοιους κινηματογράφους, οι οποίοι μάλιστα φέτος αυξήθηκαν, προσφέρεται για βραδιές μπροστά στη μεγάλη οθόνη, αρκεί βέβαια να υπάρχει και η κατάλληλη ταινία. Σε ένα σχετικά ήσυχο κινηματογραφικό καλοκαίρι και με τα θερινά αυτές τις μέρες σιγά σιγά να αδειάζουν μαζί με την υπόλοιπη πόλη, διαλέγουμε τις καλύτερες ή εκείνες τις ταινίες που μας έκαναν εντύπωση από όσα είδαμε τους τελευταίους δυόμισι μήνες – πολλές από αυτές μπορεί κανείς ακόμα να τις βρει στις αίθουσες.

Ξεκινώντας από τις αρχές Ιουνίου, το θέρος μπήκε… ασπρόμαυρο, με το υπέροχο «1945» του Ούγγρου Φέρενς Τόροκ να μας ταξιδεύει στην επαύριο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, για να αναδείξει με στυλ μια από τις πιο σκοτεινές πτυχές της σύγχρονης ιστορίας της χώρας του. Ο ορισμός του άρτιου αποτελέσματος με τη μέγιστη λιτότητα των μέσων. Από την Ουγγαρία του 1945 στην Αμερική του σήμερα, με την ιδιαίτερη ιστορία ενηλικίωσης του «Με αγάπη, Σάιμον», ταινία η οποία, αν και απλώς συμπαθητική κινηματογραφικά, είναι σημαντική διότι σηματοδοτεί τη στροφή τής –παραδοσιακά συντηρητικής– αμερικανικής teen movie προς την κατεύθυνση της ανεκτικότητας.


«Δέκα ύποπτοι για φόνο», κινηματογραφική μεταφορά ενός από τα λιγότερο γνωστά έργα της Αγκαθα Κρίστι.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!