Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Η Καθημερινή]: Η ερώτηση που… άνοιξε τις πόρτες στη δημόσια υπηρεσία
[Η Καθημερινή]: Η ερώτηση που… άνοιξε τις πόρτες στη δημόσια υπηρεσία

[Η Καθημερινή]: Η ερώτηση που… άνοιξε τις πόρτες στη δημόσια υπηρεσία

Μια «τρύπα» του συστήματος φαίνεται ότι ανακάλυψε δικηγόρος ώστε πολίτης με αναπηρία να αποφύγει την ταλαιπωρία της έκδοσης νέου πιστοποιητικού αναπηρίας. Οταν πριν από περίπου 20 ημέρες ο υπάλληλος της Διεύθυνσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Υγείας μεγάλου δήμου της χώρας που εξυπηρετούσε τον εν λόγω πολίτη του ζήτησε «επικαιροποιημένο» πιστοποιητικό αναπηρίας από το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), ώστε να διευθετήσει την υπόθεσή του, εκείνος του υπέδειξε το αντίστοιχο έγγραφο που είχε εκδώσει η υγειονομική επιτροπή του ΙΚΑ το 2006, το οποίο αναγραφόταν ότι ισχύει «εφ’ όρου ζωής». Ο υπάλληλος δεν το δέχθηκε, ζητώντας το πιστοποιητικό που τα άτομα με αναπηρία οφείλουν να λάβουν από τον νέο φορέα (συστάθηκε το 2011 με σκοπό να βάλει «τάξη» στο χάος των επιδομάτων). Τότε, με τη φιλική συμβουλή του δικηγόρου του (και προέδρου του σωματείου ΑμεΑ Λακωνίας) Τάκη Αλεξανδράκη, ο πολίτης είπε: «Ευχαρίστως να πάω στο ΚΕΠΑ για νέο πιστοποιητικό, όμως προηγουμένως θα πρέπει να σας ζητήσω έγγραφο στο οποίο να αναγράφεται ότι απορρίπτεται το πιστοποιητικό που σας προσκόμισα».
«Κανένας δημόσιος υπάλληλος και καμία υπηρεσία δεν μπορεί να υπογράψει τέτοιο έγγραφο», λέει στην «Κ» ο κ. Αλεξανδράκης.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!