Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
0 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
0 °C 0 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Η επιστροφή στην κορυφή ο στόχος της «ΑΒ Βασιλόπουλος»
[Η Καθημερινή]: Η επιστροφή στην κορυφή ο στόχος της «ΑΒ Βασιλόπουλος»

[Η Καθημερινή]: Η επιστροφή στην κορυφή ο στόχος της «ΑΒ Βασιλόπουλος»

Με στόχο να κατακτήσει και πάλι την κορυφή στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ –θέση που έχασε μετά την απόκτηση από τη «Σκλαβενίτης» του δικτύου της «Μαρινόπουλος»– ξεκίνησε τη νέα χρονιά η «ΑΒ Βασιλόπουλος». Στο «καρότσι» της εταιρείας για την επίτευξη του στόχου αυτού μπαίνει πλέον δυνατά η κατηγορία του έτοιμου φαγητού, οι προσωποποιημένες προσφορές, ενώ έμφαση θα δοθεί στην οργανική ανάπτυξη με νέα καταστήματα. Το συνολικό επενδυτικό πλάνο της «ΑΒ Βασιλόπουλος» για την τρέχουσα χρονιά ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ.

«Η ηγεσία για εμάς δεν ορίζεται μόνο ως προς τον κύκλο εργασιών. Πρώτο μας μέλημα είναι να γίνουμε αδιαμφισβήτητοι ηγέτες σε καινοτομία, εξυπηρέτηση, ποιότητα. Βεβαίως, έχουμε μάθει να είμαστε νικητές. Στόχος μας είναι να φέρουμε πάλι την ΑΒ στην κορυφή», δήλωσε χθες χαρακτηριστικά ο κ. Βασίλης Σταύρου, ο νέος επικεφαλής της εταιρείας στην Ελλάδα (σ.σ. φέρει τον τίτλο brand president).

Ειδικότερα, η εταιρεία εντός του τρέχοντος έτους θα επενδύσει στο έτοιμο φαγητό, εισάγοντας στα καταστήματα μία νέα σειρά προϊόντων. Πέρα από την αγορά έτοιμου φαγητού για κατανάλωση στο σπίτι ή στον χώρο εργασίας, δεν αποκλείεται, τουλάχιστον στα μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας, να αναπτυχθούν και σάλες εστίασης για κατανάλωση επιτόπου. Η νέα κατηγορία θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με άλλη εταιρεία, αλλά θα λειτουργεί υπό την «ομπρέλα» της «ΑΒ Βασιλόπουλος».

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!