Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
21 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Επιλέγοντας ξενοδοχείο όχι μόνο βάσει τιμής ή της τοποθεσίας
[Η Καθημερινή]: Επιλέγοντας ξενοδοχείο όχι μόνο βάσει τιμής ή της τοποθεσίας

[Η Καθημερινή]: Επιλέγοντας ξενοδοχείο όχι μόνο βάσει τιμής ή της τοποθεσίας

Πού μπορώ να βρω ξενοδοχεία κοντά σε θάλασσα, ή ξενοδοχεία με πισίνες που έχουν πανοραμική θέα; Σε αυτά τα ερωτήματα που μας κατακλύζουν κατά τη διάρκεια της οργάνωσης των καλοκαιρινών μας διακοπών, επιχειρεί να απαντήσει η ομάδα της νεοφυούς ελληνικής εταιρείας Travelmyth, η οποία έχει δημιουργήσει μια μηχανή αναζήτησης καταλυμάτων προσαρμοσμένη στα γούστα των χρηστών της.

Ετσι, η ομάδα δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν την κράτηση ενός δωματίου όχι με βάση τον τόπο προορισμού αλλά με βάση τα ενδιαφέροντά τους, γεγονός που προσδίδει έναν χαρακτήρα καινοτομίας στο προϊόν της. Η εταιρεία έχει κατατάξει τα ξενοδοχεία σε 77 κατηγορίες, πολλές από τις οποίες είτε δεν υπάρχουν σε άλλα sites είτε υπάρχουν αλλά οι πληροφορίες είναι ελλιπείς. Παράλληλα, όταν οι επισκέπτες εντοπίσουν το ξενοδοχείο που επιθυμούν, μπορούν να κάνουν σύγκριση τιμών σε πολλά site κρατήσεων, έτσι ώστε να κάνουν την κράτησή τους στο site που επιθυμούν ή σε αυτό που παρέχει την καλύτερη τιμή.

Ως εκ τούτου, η Travelmyth συνεργάζεται, μεταξύ άλλων και με τις κλασικές μηχανές αναζήτησης όπως η Booking, η Expedia, η Laterooms, Hotels.com, Hotelopia.

Οπως μας επισημαίνει ένας εκ των ιδρυτών της Travelmyth, ο κ. Γιάννης Νούσης, «υπάρχουν κατηγορίες στις οποίες προσφέρουμε πληροφορίες οι οποίες δεν μπορούν να βρεθούν πουθενά αλλού στο Διαδίκτυο.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!