Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΚΟΣΜΟΣ | [Η Καθημερινή]: Οι εφημερίδες «επένδυσαν» στις εκλογές
[Η Καθημερινή]: Οι εφημερίδες «επένδυσαν» στις εκλογές

[Η Καθημερινή]: Οι εφημερίδες «επένδυσαν» στις εκλογές

Η εχθρική στάση της προεκλογικής εκστρατείας του Τραμπ και της σημερινής διακυβέρνησής του απέναντι στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, φαίνεται να μεταμορφώνεται στην ελπίδα που ψάχνουν οι εφημερίδες το 2017 για να προσελκύσουν περισσότερους ψηφιακούς αναγνώστες και διαφημιστές. Εφημερίδες όπως οι New York Times, οι Financial Times και η The Wall Street Journal προσπαθούν να χτίσουν πάνω στη διαδικτυακή αναγνωσιμότητα που διαμόρφωσαν καθ’ όλη την προεκλογική και μετεκλογική περίοδο, διαφημίζοντας την αμεροληψία τους ως στρατηγική πωλήσεων.
Εντούτοις, η στρατηγική αυτή ενέχει και κάποιο ρίσκο, καθώς αρκετές από αυτές έχουν κατηγορηθεί ότι ακολουθούν συγκεκριμένες πολιτικές γραμμές, ενώ σύμφωνα με διάφορες σχετικές έρευνες, η εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στον Τύπο βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Μολαταύτα, υπάρχει λόγος για αισιοδοξία στον χώρο του Τύπου, καθώς το τελευταίο εξάμηνο η αναγνωσιμότητα των κύριων αμερικανικών εφημερίδων αυξήθηκε σημαντικά.
Οι New York Times απέκτησαν 276.000 νέους διαδικτυακούς συνδρομητές το τελευταίο τρίμηνο του 2016 και σημειώνουν αυξήσεις της τάξεως του 10 με 15% στα έσοδά τους από διαδικτυακές διαφημίσεις κατά το τρέχον τρίμηνο. Αντιστοίχως, η Wall Street Journal προσέθεσε 113.000 νέους ψηφιακούς συνδρομητές το τελευταίο τρίμηνο του 2016, αύξηση της τάξεως του 12%, ενώ οι Financial Times αύξησαν τους συνδρομητές τους στους 646.000, πραγματοποιώντας άνοδο 6%.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!