Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
22 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 5 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Δυσαρεστημένοι εμφανίζονται οι Ελληνες καταναλωτές
[Η Καθημερινή]: Δυσαρεστημένοι εμφανίζονται οι Ελληνες καταναλωτές

[Η Καθημερινή]: Δυσαρεστημένοι εμφανίζονται οι Ελληνες καταναλωτές

Βαθμολογία κάτω από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ενωσης δίνουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα για αγαθά και υπηρεσίες, με τον χειρότερο βαθμό να λαμβάνουν οι υπηρεσίες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ στις αμέσως επόμενες θέσεις βρίσκονται οι τραπεζικές χορηγήσεις και οι υπηρεσίες υδροδότησης. Η αρνητική εικόνα για τις παραπάνω υπηρεσίες σχετίζεται περισσότερο με το γεγονός ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα τις «βλέπουν» ως «πληγή» στο εισόδημά τους.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Πίνακα Επιδόσεων Καταναλωτικών Αγορών για το 2018, που δημοσιοποίησε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο δείκτης επίδοσης της αγοράς στην Ελλάδα διαμορφώθηκε συνολικά στις 79 μονάδες, βελτιωμένος μεν κατά 0,8 μονάδες σε σύγκριση με το 2015, χαμηλότερος δε κατά 1,2 μονάδες από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο. Ειδικά σε ό,τι αφορά τον κλάδο των αγαθών ο δείκτης επίδοσης της αγοράς διαμορφώθηκε στην Ελλάδα στις 80,8 μονάδες, κατά 1,9 μονάδες κάτω από τον μέσο όρο της Ε.Ε.-28, ενώ ο έτερος επιμέρους δείκτης, ο δείκτης επίδοσης της αγοράς υπηρεσιών, διαμορφώθηκε στις 77,9 μονάδες, 0,8 μονάδες κάτω από τον μέσο όρο στην Ε.Ε. Ο δείκτης επίδοσης της αγοράς (Market Performance Indicator – MPI) κυμαίνεται σε μία κλίμακα από 0 έως 100.

Αρκετά ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι σε σύνολο 15 αγορών αγαθών που εξετάστηκαν στην Ελλάδα, μόνο μία λαμβάνει βαθμολογία πάνω από τον αντίστοιχο μέσο κοινοτικό όρο.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!