Κυριακή, 26 Μαρτίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: “Become Famous For A Reason”: Το project “Self’it” ο μεγάλος νικητής
[Η Καθημερινή]: “Become Famous For A Reason”: Το project “Self’it” ο μεγάλος νικητής

[Η Καθημερινή]: “Become Famous For A Reason”: Το project “Self’it” ο μεγάλος νικητής

Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη ανταπόκριση, το αγαπημένο σκωτσέζικο ουίσκι TheFamous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”, τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στο 48 Urban Garden.

Η καμπάνια, που αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία 4Wise Monkeys, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κορυφώθηκε μέσα από μια βραδιά αφιερωμένη σε μοναδικές καινοτόμες ιδέες και σε όλους τους υποστηρικτές και συμμετέχοντες στο ταξίδι ανάδειξης του πιο “Famous For A Reason” project. Οι οκτώ φιναλίστ της καμπάνιας παρουσίασαν τις ιδέες τους και ενέπνευσαν το κοινό που βρέθηκε εκεί για να τους στηρίξει.

Μεγάλος νικητής της καμπάνιας, το projectSelfit, ένα ολοκληρωμένο mobile κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές, με ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο μέρος την ίδια στιγμή. Δημιουργοί του οι Σωτήρης Κανηράς και Θέμης Δρακωνάκης, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα τόσο με την οικονομική στήριξη του TheFamous Grouse, όσο και με τη συμμετοχή με το project τους στο TEDx Θεσσαλονίκης, κερδίζοντας σημαντική αναγνώριση.

Την ξεχωριστή βραδιά, αλλά και όλη την καμπάνια “Become Famous For A Reason”, στήριξε με την παρουσία του ως βασικός πρωταγωνιστής της, ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ενώ ambassadors και υποστηρικτές της προσπάθειας ήταν ο Διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!