Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
21 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Αποψη – GDPR: ένα στενό κοστούμι ή ορθή επιχειρηματική πρακτική;
[Η Καθημερινή]: Αποψη – GDPR: ένα στενό κοστούμι ή ορθή επιχειρηματική πρακτική;

[Η Καθημερινή]: Αποψη – GDPR: ένα στενό κοστούμι ή ορθή επιχειρηματική πρακτική;

Πρόσφατα, την 25η Μαΐου 2018, τέθηκε σε εφαρμογή ο κανονισμός προστασίας δεδομένων GDPR. Οι περισσότεροι από εμάς το αντιληφθήκαμε από τα δεκάδες ηλεκτρονικά μηνύματα που λάβαμε από την 21η έως την 26η του ίδιου μήνα. Τα μηνύματα ζητούσαν (συνήθως με λανθασμένο τρόπο) τη συναίνεσή μας για να συνεχίσουν να μας στέλνουν newsletters και διαφημίσεις.

Αλήθεια, πώς ανταποκριθήκαμε οι περισσότεροι; Απλά δεν απαντήσαμε στα mail αυτά. Τι σημαίνει όμως για τις επιχειρήσεις η εφαρμογή του GDPR; Ποιες εταιρείες αφορά; Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις για την ορθή εφαρμογή του; Σχεδόν δύο μήνες μετά την 25η Μαΐου 2018, οι απαντήσεις στα ερωτήματα είναι απογοητευτικές.

Ξεκινώντας από το δεύτερο ερώτημα, από το ποιες επιχειρήσεις αφορά, τονίζεται ότι ο GDPR αφορά σχεδόν όλες τις εταιρείες, ακόμα και τις πιο μικρές, ήτοι αφορά περίπου 247.000 επιχειρήσεις στη χώρα μας. Οι εταιρείες με προσωπικό άνω των 50 ατόμων ανέρχονται σε 4.119. Από αυτές, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις συμβούλων της αγοράς, περίπου 300 είχαν ξεκινήσει έως την 25η Μαΐου την προσπάθεια συμμόρφωσης με κάποιον εξωτερικό σύμβουλο, που γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του κανονισμού και κυρίως τις ευκαιρίες που δημιουργεί η ορθή εφαρμογή του για την ίδια την εταιρεία. Αρα, απαντώντας στο τρίτο ερώτημα, μόνον το 7% των σχετικά μεγάλων επιχειρήσεων έχει κάποιον βαθμό ετοιμότητας/προσαρμογής στον κανονισμό GDPR.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!