Κυριακή, 22 Απριλίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
17 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
19 °C 0 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Η ανάπτυξη δεν έφτασε στο «καλάθι» του σούπερ μάρκετ
[Η Καθημερινή]: Η ανάπτυξη δεν έφτασε στο «καλάθι» του σούπερ μάρκετ

[Η Καθημερινή]: Η ανάπτυξη δεν έφτασε στο «καλάθι» του σούπερ μάρκετ

Καθηλωμένη στα χαμηλά εξακολουθεί να βρίσκεται η μηνιαία δαπάνη των ελληνικών νοικοκυριών στο σούπερ μάρκετ, καθώς, τα παρά τα όποια σημάδια βελτίωσης καταγράφονται σε βασικούς δείκτες της οικονομίας, το διαθέσιμο προς κατανάλωση εισόδημα παραμένει περιορισμένο. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) για την καταναλωτική συμπεριφορά, την οποία παρουσιάζει σήμερα η «Κ», τα ελληνικά νοικοκυριά ξοδεύουν στο σούπερ μάρκετ 278 ευρώ κατά μέσον όρο τον μήνα, ποσό ελάχιστα υψηλότερο σε σύγκριση με πέρυσι (274 ευρώ) και αρκετά χαμηλότερα από το «ψυχολογικό φράγμα» των 300 ευρώ.

Τα στοιχεία της έρευνας (ΟΠΑ), τόσο για το μέσο «καλάθι» του σούπερ μάρκετ όσο και για τα κριτήρια με βάση τα οποία οι καταναλωτές στην Ελλάδα της κρίσης επιλέγουν αλυσίδες και μάρκες προϊόντων, έρχονται στην πραγματικότητα να συμπληρώσουν ή ακόμη και να επιβεβαιώσουν την εικόνα στασιμότητας σε ό,τι αφορά τον τζίρο που καταγράφεται στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους (αύξηση 0,2% το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς IRI). Οι εκτιμήσεις των καταναλωτών, μάλιστα, για το σύνολο του 2018 κάθε άλλο παρά αισιόδοξες μπορούν να χαρακτηρισθούν, καθώς επιβεβαιώνουν αυτή την εικόνα στασιμότητας ή αμηχανίας κατά μία άλλη έννοια ενόψει εξελίξεων σε οικονομικό και πολιτικό επίπεδο. Το 62% δηλώνει ότι το 2018 θα πραγματοποιήσει τις ίδιες αγορές με πέρυσι, το 32% λιγότερες και μόλις το 6% αισιοδοξεί ότι φέτος θα προβεί σε περισσότερες αγορές.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!