Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | [Η Καθημερινή]: Ανακατατάξεις στον «πυρήνα» του Μαξίμου
[Η Καθημερινή]: Ανακατατάξεις στον «πυρήνα» του Μαξίμου

[Η Καθημερινή]: Ανακατατάξεις στον «πυρήνα» του Μαξίμου

Μεγάλες αλλαγές στο επικοινωνιακό κομμάτι ετοιμάζει ο Αλέξης Τσίπρας ενόψει των εθνικών εκλογών, καθώς κατά κοινή ομολογία το στρατηγικό επιτελείο «τον πέταξε στα βράχια», όχι μόνο λόγω αποτελέσματος, αλλά κυρίως γιατί δεν του έδωσε τη σωστή εικόνα, αφήνοντάς τον να πάει σε μια εκλογική μάχη με λάθος όπλα. Ακόμη και αν αυτές οι αλλαγές δεν ανακοινωθούν επισήμως, καθώς δεν είθισται, είναι βέβαιο ότι ο πρωθυπουργός δεν θα πάει σε εθνικές εκλογές με τους ίδιους δημοσκόπους. Συνεπώς, ο κ. Χριστόφορος Βερναρδάκης δεν θα έχει τον ίδιο επιτελικό ρόλο σε αυτή την κρίσιμη εκλογική εκστρατεία, ούτε η εταιρεία Vox Pop, που έβλεπε διαφορά της τάξεως των 2-3 μονάδων. Αντίθετα, αμετακίνητος πρέπει να θεωρείται ο κ. Ηλίας Νικολακόπουλος, όχι μόνο γιατί πλησίασε πιο πολύ από κάθε άλλον το εκλογικό αποτέλεσμα (έβλεπε διαφορά της τάξεως των 5-6 μονάδων), αλλά και γιατί οι αναλύσεις του διέπονταν πάντα από ψυχραιμία, κάτι που όπως φαίνεται είχε απωλεσθεί στην κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», οι νέες δημοσκοπικές εταιρείες με τις οποίες θα συνεργαστεί το Μαξίμου είναι η Kapa Research και η Prorata, οι οποίες, παρά το γεγονός ότι δεν προέβλεψαν το αποτέλεσμα, έβλεπαν σαφώς μεγαλύτερη τη διαφορά από την εταιρεία Vox Pop.

Κατά πληροφορίες, πλην του υπουργού Εσωτερικών, που είθισται προεκλογικά να αλλάζει με πρόσωπο κοινής αποδοχής, αναμένεται να αντικατασταθεί και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!