Σάββατο, 21 Απριλίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
20 °C 7 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
15 °C 5 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Αύξηση 20,1% στη διακίνηση κοντέινερ από τον ΟΛΠ
[Η Καθημερινή]: Αύξηση 20,1% στη διακίνηση κοντέινερ από τον ΟΛΠ

[Η Καθημερινή]: Αύξηση 20,1% στη διακίνηση κοντέινερ από τον ΟΛΠ

Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο διαχρονικά κατέγραψε η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μητρικής Cosco Shipping Ports, από τους προβλήτες του ΟΛΠ διακινήθηκαν οριακά πάνω από 1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, μέγεθος που συνιστά αύξηση της τάξεως του 20,1%, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2017, όταν είχαν διακινηθεί 834.000 εμπορευματοκιβώτια. Υπενθυμίζεται ότι στο σύνολο του 2009, από το λιμάνι του Πειραιά είχαν διακινηθεί μόλις 665.000 εμπορευματοκιβώτια, ενώ το 2010, το πρώτο πλήρες έτος παρουσίας της Cosco, μέσω της θυγατρικής ΣΕΠ Α.Ε. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά), το σχετικό μέγεθος είχε ήδη αυξηθεί σε 1,1 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως.

Είναι εύκολα αντιληπτό, επομένως, το μέγεθος της ανόδου και του κομβικού ρόλου που, πλέον, διαδραματίζει το ελληνικό λιμάνι στο διεθνές διαμετακομιστικό εμπόριο και κυρίως στην είσοδο των προϊόντων από την Κίνα προς την Ευρώπη. Ο μήνας Μάρτιος ήταν ο καλύτερος του α΄ τριμήνου, καθώς διακινήθηκαν 347,4 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, σηματοδοτώντας αύξηση της τάξεως του 21% έναντι των 287,4 χιλιάδων εμπορευματοκιβωτίων του αντίστοιχου μήνα του προηγούμενου έτους. Υπενθυμίζεται ότι στο σύνολο του 2017, η αύξηση ήταν της τάξεως του 6,4% σε 3,692 εκατ. εμπορευματοκιβώτια (πάνω από 4 εκατ. αν συνυπολογιστεί και ο προβλήτας Ι), νέο ιστορικό υψηλό για το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

Νέες υποδομές και στρατηγικές συμμαχίες με λιμάνια (όπως εκείνο της Σαγκάης) και ναυτιλιακές εταιρείες, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες αύξησης της εισροής εμπορευματοκιβωτίων στον ΟΛΠ. Για παράδειγμα, από τις αρχές του φετινού Δεκεμβρίου έχουν αρχίσει και οι προσεγγίσεις της ταϊβανέζικης Evergreen Line, στο πλαίσιο σχετικής απόφασής της να ενισχύσει τη θαλάσσια σύνδεση που παρέχει μεταξύ της Μεσογείου και της Β. Ευρώπης, σε συνεργασία τόσο με την Cosco όσο και με την ιαπωνική Yang Ming Marine.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!