Σάββατο, 22 Ιουλίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
35 °C 7 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
31 °C 10 kmh
Home | Καιρός

Καιρός

Μετεωρολογικές συνθήκες και δορυφορικές εικόνες ζωντανά.
Προβλέψεις για όλη την Ελλάδα και Ευρώπη.

ΠΗΓΕΣ:  accuweather,  kairos,  wunderground,  sat24,  ert,  meteo

 

Μετεωρολογικές συνθήκες στην Ελλάδα

Μετεωρολογικές συνθήκες και πρόβλεψη καιρού στην Ευρώπη

Δορυφορικές εικόνες νέφωσης Ελλάδας (ορατή) και Ευρώπης (υπέρυθρη)

Δορυφορική εικόνα νέφωσης ΕλλάδαςΔορυφορική εικόνα νέφωσης Ευρώπης

Πρόγνωση καιρού (video στην ΕΡΤ)

Πρόγνωση καιρού και ανακοινώσεις στο Meteo.gr

  • ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ: 23/07/2017
    ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ: 23/07/2017
    Την Κυριακή 23 Ιουλίου 2017 αναμένεται αίθριος καιρός σε όλη τη χώρα με τοπικές μόνο νεφώσεις από το μεσημέρι στα κεντρικά και βόρεια ορεινά ηπειρωτικά. Στα ορεινά της κεντρικής και ανατολικής Μακεδονίας υπάρχει πιθανότητα για τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες.Η θερμοκρασία στην κεντρική και ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη θα κυμανθεί από 19 έως 38 βαθμούς, στη δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο από 19 έως 35, στη Θεσσαλία, τη Στερεά, και την Πελοπόννησο από 20 έως 39, στα νησιά του Ιονίου από 21 έως 34, και στα νησιά του Αιγαίου από 20 έως 37.Οι άνεμοι στο βόρειο Αιγαίο θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις 3 έως 5 και τοπικά 6 μποφόρ. Στο κεντρικό Αιγαίο οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις 4 έως 6 και τοπικά 7 μποφόρ. Στο νότιο Αιγαίο οι άνεμοι θα πνέουν από βορειοδυτικές και δυτικές διευθύνσεις 4 έως 6 και τοπικά 7 μποφόρ, όμως στα ανατολικά θα φτάνουν και τα 8 μποφόρ. Στο Ιόνιο οι άνεμοι θα πνέουν από μεταβαλλόμενες διευθύνσεις έως 3 και τοπικά έως 4 μποφόρ.Στην Αττική αναμένεται αίθριος καιρός. Οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις 2 έως 4 μποφόρ. Η θερμοκρασία στο κέντρο των Αθηνών θα κυμανθεί από 24 έως 39 βαθμούς.Στη Θεσσαλονίκη αναμένεται γενικά αίθριος καιρός με τοπικές μόνο νεφώσεις το μεσημέρι και απόγευμα στα ορεινά του νομού. Οι άνεμοι θα πνέουν από μεταβαλλόμενες διευθύνσεις έως 3 μποφόρ, όμως το μεσημέρι και απόγευμα θα γίνουν νότιοι 2 έως 4 μποφόρ. Η θερμοκρασία στο κέντρο της πόλης θα κυμανθεί από 25 έως 35 βαθμούς.Στην Κω αναμένεται αίθριος καιρός. Οι άνεμοι θα πνέουν από βορειοδυτικές διευθύνσεις 4 έως 6 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 23 έως 33 βαθμούς.Στη Λέσβο αναμένεται γενικά αίθριος καιρός. Οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις 3 έως 5 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 20 έως 37 βαθμούς.
  • Τα σεισμικά κύματα από την Κω έφτασαν μέχρι τα Χανιά (22/7/2017)
    Τα σεισμικά κύματα από την Κω έφτασαν μέχρι τα Χανιά (22/7/2017)
    Ήταν τέτοια η ισχύς του φονικού σεισμού στην Κω που τα σεισμικά κύματα έφτασαν μέχρι τα Χανιά.Αυτό προέκυψε από δεδομένα που επεξεργάστηκε το Εργαστήριο Γεωφυσικής και Σεισμολογίας του ΤΕΙ Κρήτης με επικεφαλής τον καθηγητή Φίλιππο Βαλλιανάτο.Όπως είπε ο κ. Βαλλιανάτος στα «Χανιώτικα Νέα», το εργαστήριο προχώρησε σε «χωρική κατανομή της ισχυρής εδαφικής κίνησης σε σχεδόν πραγματικό χρόνο» και αυτό έδειξε ότι υπήρξε σεισμική επιτάχυνση του εδάφους και στο αστικό συγκρότημα των Χανίων.Τα στοιχεία υπολογίστηκαν από τους σταθμούς καταγραφής μέσα στην πόλη των Χανίων, το Εργαστήριο Γεωφυσικής και Σεισμολογίας και την Έδρα UNESCO για την μελέτη της Φυσικής της Γης και την Μείωση των Γεωκαταστροφών του ΤΕΙ Κρήτης.
  • Η (όχι και τόσο) φυσική εξαφάνιση ζώων & φυτών εξαιτίας του ανθρώπου
    Η (όχι και τόσο) φυσική εξαφάνιση ζώων & φυτών εξαιτίας του ανθρώπου
    Τα είδη των φυτών και των ζώων που εξαφανίζονται από τα τέλη του 19ου αιώνα και μετά είναι εκθετικά περισσότερα από τους προηγούμενους αιώνες, εξαιτίας της βιομηχανοποίησης των κοινωνιών, της ραγδαίας αύξησης του ανθρώπινου πληθυσμού και της κλιματικής αλλαγής.Οι εξελίξεις αυτές έχουν συνδράμει στην εξαφάνιση ειδών αλλά και στην ραγδαία μείωση πληθυσμών, που απειλούνται να εξαφανιστούν τις προσεχείς δεκαετίες.Μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου Nacional Autónoma του Μεξικό που δημοσιεύθηκε από την Εθνική Ακαδημία Επιστημών των ΗΠΑ αναφέρει πως το 50% των ειδών ζώων έχουν εξαφανιστεί τις τελευταίες δεκαετίες και ότι το ένα τρίτο των ειδών ζώων που χάνουν πληθυσμούς δεν θεωρούνται ότι βρίσκονται υπό εξαφάνιση.Δισεκατομμύρια πτηνά, θηλαστικά, ερπετά και αμφίβια έχουν ήδη αφανιστεί από τον πλανήτη, κάνοντας τους επιστήμονες να δηλώνουν ότι η 6η μαζική εξαφάνιση ειδών έχει εξελιχθεί περισσότερο και γρηγορότερα από όσο είχε γίνει αντιληπτό μέχρι σήμερα.Από ένα δείγμα 177 ειδών χερσαίων θηλαστικών που εξετάστηκαν στα πλαίσια της έρευνας, βρέθηκε ότι περίπου τα 88 είδη χερσαίων θηλαστικών έχουν χάσει το 80% των ενδιαιτημάτων και του φυσικού περιβάλλοντος διαβίωσής τους κατά την χρονική περίοδο 1900-2015.Κύριοι λόγοι για αυτή την εξαφάνιση της άγριας ζωής είναι ο υπερπληθυσμός, η τοξική ρύπανση και μόλυνση του περιβάλλοντος, η προαναφερόμενη καταστροφή των ενδιαιτημάτων, η εισβολή ξένων ειδών που διαταράσσουν την φυσική ισορροπία στα οικοσυστήματα, η αύξηση του κυνηγιού και φυσικά η κλιματική αλλαγή.Η έρευνα ανέλυσε δεδομένα από ένα δείγμα 27.500 ειδών χερσαίων σπονδυλωτών ζώων. Από αυτά τα 9.200 αντιμετωπίζουν τη συρρίκνωση του φυσικού τους περιβάλλοντος.Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί το λιοντάρι όπου ιστορικά διαβίωνε στο μεγαλύτερο μέρος της Αφρικής, στην νότια Ευρώπη, στην Μέση Ανατολή και έως την βορειοδυτική Ινδία, ενώ σήμερα συναντάται μόνο στην κεντρική και νότια Αφρική με τον πληθυσμό του να έχει μειωθεί θεαματικά.Αντίστοιχη εξαφάνιση ειδών και πληθυσμών ζώων σε τόσο μεγάλη κλίμακα έχει παρατηρηθεί άλλες 5 φορές στην ιστορία του πλανήτη, όπου ποσοστά άνω του 60% των πληθυσμών ζώων είχαν εξαφανιστεί λόγω ακραίων περιβαλλοντικών γεγονότων.Πριν από 443 εκατομμύρια χρόνια, για παράδειγμα, μια παρατεταμένη Εποχή Παγετώνων οδήγησε σε πτώση της στάθμης της θάλασσας και των ωκεανών κατά 100 μέτρα, πράγμα που εξαφάνισε το 60-70% όλων των ειδών και αποτέλεσε ένα τεράστιο γεγονός κλιματικής αλλαγής.Παρόλα αυτά είναι η πρώτη φορά που μια τέτοιου μεγέθους και κλίμακας μαζική εξαφάνιση ειδών ζώων και φυτών οφείλεται σε ανθρωπογενή αίτια.
  • Ηλεκτροκίνητα όλα τα οχήματα στην Ινδία μέχρι το 2030
    Ηλεκτροκίνητα όλα τα οχήματα στην Ινδία μέχρι το 2030
    Η Ινδία ευελπιστεί να γίνει η πρώτη παγκόσμια δύναμη, στους δρόμους της οποίας όλα τα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά, στο πλαίσιο των προσπαθειών της για την καταπολέμηση της έντονης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. 1,8 εκατομμύρια θάνατοι προκαλούνται κάθε χρόνο από την ατμοσφαιρική ρύπανση στην υποήπειρο. To συνεργαζόμενο με την Εuractiv ιταλικό πρακτορείο Oggi μεταδίδει.Κάθε χρόνο, 1,8 εκατομμύρια Ινδοί πεθαίνουν λόγω ασθενειών που προκαλούνται από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Αυτός είναι και ο λόγος που τον περασμένο Μάρτιο, ο υπουργός Ενέργειας Παϊγιούς Γκογιάλ ανακοίνωσε ότι η «Ινδία μπορεί να γίνει η πρώτη μεγάλη χώρα όπου όλα τα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά» μέχρι το 2030.Πέρυσι, η χώρα κατέγραψε στην ατμόσφαιρα το πλανητικό ρεκόρ των 1.200 μικρογραμμαρίων ανά κυβικό μέτρο λεπτών σωματιδίων.Δεκατρείς μεγάλες πόλεις της Ινδίας, συμπεριλαμβανομένου του Ν. Δελχί, κατατάσσονται μεταξύ των δέκα πιο μολυσμένων μητροπόλεων παγκοσμίως. Ακόμη χειρότερα, 410 άνθρωποι σκοτώνονται καθημερινά στους δρόμους της Ινδίας σε ατυχήματα.Σύμφωνα με τον Γκογιάλ, η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσε να εξελιχθεί σε αυτοχρηματοδοτούμενη, χωρίς την ανάγκη κρατικών επιχορηγήσεων, καθώς οποιαδήποτε οικονομική δαπάνη θα μπορούσε να καλυφθεί εξ’ολοκλήρου από την εξοικονόμηση στην άντληση καυσίμων.Πρόκειται για μια θεωρία που αμφισβητήθηκε από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι οποίοι επισημαίνουν ότι οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξακολουθούν να κοστίζουν περίπου 8.700 ευρώ.Ο υπουργός Ενέργειας όμως επανέλαβε φέτος, πως ο στόχος για το 2030 αποτελεί μια επίσημη κυβερνητική απόφαση. Ωστόσο, το μόνο μέτρο που έχει τεθεί μέχρι σήμερα σε εφαρμογή, είναι μια ομάδα εργασίας που συστάθηκε τον Φεβρουάριο υπό την αιγίδα του ινδικού υπουργείου μεταρρυθμίσεων, επιφορτισμένη με την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων της κυβέρνησης Μοντί.Το υπουργείο έχει συγκεντρώσει εμπειρογνώμονες από το Ινστιτούτο Rocky Mountain και εκπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας, προκειμένου να συζητήσουν «ποια θα είναι η μορφή της κινητικότητας στην Ινδία στο τέλος της επόμενης δεκαετίας».Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του υπουργείου, η σταδιακή κατάργηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης θα μειώσει τις εθνικές δαπάνες για καύσιμα από τα 60 δις. ευρώ στο μηδέν και τις εκπομπές CO2 κατά ένα τρισεκατομμύριο τόνους.Σε αντίθεση με την Κίνα, όπου το κράτος εκχωρεί γενναιόδωρες επιδοτήσεις, η Ινδία είναι πρόθυμη να ενθαρρύνει την αγορά να κάνει η ίδια τις αλλαγές.«Νομίζω ότι ο στόχος είναι πολύ φιλόδοξος», δήλωσε ο Μάνες Μπαμπού, Διευθύνων Σύμβουλος της Mahindra Electric, η εταιρεία του οποίου είναι ο μοναδικός εγχώριος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων. Η Mahindra παράγει 2.400 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως, σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τα 3 εκατομμύρια οχήματα που βγαίνουν στην κυκλοφορία κάθε χρόνο στην Ινδία.Ακόμη και αν επιτευχθεί ο στόχος, η Ινδία θα πρέπει να αναβαθμίσει την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και το δίκτυο ηλεκτροδότησής της για να συμβαδίζουν με τις φιλοδοξίες της. Μια σημαντική πρόκληση, δεδομένου ότι στην επαρχία, ένα στα τέσσερα σπίτια δεν είναι ακόμη συνδεδεμένα στο δίκτυο.

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!