Δευτέρα, 25 Σεπτεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
22 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ | [Jenny]: Γιατί δεν πρέπει να ακολουθείτε τις πρωτεϊνικές δίαιτες
[Jenny]: Γιατί δεν πρέπει να ακολουθείτε τις πρωτεϊνικές δίαιτες

[Jenny]: Γιατί δεν πρέπει να ακολουθείτε τις πρωτεϊνικές δίαιτες

Όλοι τις έχετε ακούσει ή διαβάσει και κάποιοι τις έχετε εφαρμόσει με σκοπό να χάσετε βάρος. Ο λόγος γίνεται για τις πρωτεϊνικές δίαιτες, που υπόσχονται γρήγορη απώλεια κιλών και βασίζονται στο διατροφικό σχήμα κρέας με σαλάτα, αποκλείοντας ολόκληρες ομάδες τροφίμων, κυρίως τους υδατάνθρακες. «Χάνεις γρήγορα κιλά χωρίς να πεινάσεις και διατηρείς το βάρους σου για πολλά χρόνια» αυτό υπόσχονται οι περισσότερες πρωτεϊνικές δίαιτες, όπως η Dukan, Atkins, η South Beach, η Zone κ.α. Οι περισσότεροι ειδικοί συμβουλεύουν να μην ακολουθείτε τέτοιου είδους διατροφικά σχήματα. Θέλετε να μάθετε το λόγο;

Σύμφωνα με ένα άρθροστο περιοδικό Epilepsia, οι δίαιτες πλούσιες σε πρωτεΐνες και λιπαρά και χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες ήταν γνωστές από το 500 π.χ. γιατί τις χρησιμοποιούσαν ως θεραπεία για την επιληψία και εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να συστήνονται. Η δίαιτα Atkins εφευρέθηκε το 1972, ως αποτέλεσμα της έρευνας με στόχο να βοηθήσει τα υπέρβαρα άτομα με υπέρταση. Πριν από την Atkins, οι γιατροί έδιναν στους υπέρβαρους ασθενείς τους διατροφικά σχήματα πολύ χαμηλά σε θερμίδες, με αποτέλεσμα να λιμοκτονούν. Έτσι όταν ανακάλυψαν ότι μια διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες είχε το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά χωρίς να νιώθουν πείνα, την εφάρμοσαν αμέσως.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: JENNY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!