Τετάρτη, 16 Αυγούστου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
34 °C 16 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
32 °C 7 kmh
Home | ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ | [Jenny]: Ασκήσεις για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς αν είστε πάνω από 40
[Jenny]: Ασκήσεις για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς αν είστε πάνω από 40

[Jenny]: Ασκήσεις για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς αν είστε πάνω από 40

Όταν θέλουμε να χάσουμε το επίμονο λίπος στην κοιλιά μετά τα 40 έτη, υπάρχουν κάποιες δυσκολίες. Τα καλά νέα όμως είναι ότι υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που μπορούν να διευκολύνουν την απώλεια λίπους στις γυναίκες που είναι πάνω από 40 ετών.

Ζωηρό περπάτημα

Μπορεί μέχρι τώρα να είχατε κοιλιακούς όμως δεν αποτελεί έκπληξη αν ξαφνικά μετά τα 40 αποκτήσετε λίγη κοιλίτσα. Αν θέλετε να απαλλαγείτε από αυτή ξεκινήστε ζωηρό περπάτημα για 45 λεπτά κάθε μέρα ή πέντε φορές την εβδομάδα και σε συνδυασμό με το κατάλληλο διατροφικό πρόγραμμα θα χάσετε το κοιλιακό λίπος.

Πιλάτες

Οι ασκήσεις πιλάτες στοχεύουν στο λίπος της κοιλιάς. Αν τις ακολουθείτε τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα όχι μόνο θα μειωθεί το λίπος αλλά θα αρχίσετε να έχετε και κοιλιακούς. Εκτός από τις ασκήσεις πιλάτες και η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει στο να φύγει το λίπος αρκεί να στοχεύει στους μύες της κοιλιάς.

Διαβάστε εδώ: Αυτή είναι η άσκηση που μπορεί να αντιστρέψει τη διαδικασία της γήρανση ς

Διαλειμματική προπόνηση

Πολλοί από εσάς είτε έχετε δοκιμάσει είτε απλά έχετε ακούσει για τη διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (ΗΙΙΤ). Μέχρι στιγμής θεωρείται από τις καλύτερες μορφές άσκησης για γρήγορη απώλεια λίπους.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: JENNY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!