Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2016
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ | [IatroPedia]: Εμμηνόπαυση: 6 διατροφικές αλλαγές για να μην πάρετε κιλά μετά τα 40
[IatroPedia]: Εμμηνόπαυση: 6 διατροφικές αλλαγές για να μην πάρετε κιλά μετά τα 40

[IatroPedia]: Εμμηνόπαυση: 6 διατροφικές αλλαγές για να μην πάρετε κιλά μετά τα 40


Η γήρανση δεν είναι απαραίτητο να συνεπάγεται και αύξηση σωματικού βάρους. Οι γυναίκες έχουν πράγματι την τάση να παίρνουν πιο εύκολα κιλά μετά τα 40, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στην πτώση της σωματικής δραστηριότητας και όχι στις ορμονικές αλλαγές από την εμμηνόπαυση.

Ωστόσο, οι ορμονικές αλλαγές στην εμμηνόπαυση μπορούν να αλλάξουν τη σύνθεση του σώματός σας, με αποτέλεσμα τα όποια κιλά παίρνετε να έχουν την τάση να “κάθονται” όλα στην μέση σας.

Μάθετε πώς μπορείτε να μείνετε αδύνατη, να μειώσετε τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης και τον κίνδυνο του υπερβολικού βάρους για την υγεία σας, που μπορεί να αυξηθεί μετά την εμμηνόπαυση.

Ψάρι

Ο κίνδυνος καρδιακής νόσου είναι πιθανό να αυξηθεί μετά την εμμηνόπαυση, οπότε θα πρέπει να προσπαθήσετε να τρώτε τουλάχιστον δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα (κατά προτίμηση ψάρια με “καλό” λίπος, όπως ο σολομός και η πέστροφα).

“Αξίζει να δοκιμάσετε και συμπληρώματα ιχθυελαίου, εάν δεν μπορείτε να φάτε δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα”, λέει η δρ JoAnn Manson, επικεφαλής προληπτικής ιατρικής στο νοσοκομείο Brigham and Womens στη Βοστώνη. Έρευνα δείχνει ότι το ιχθυέλαιο μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: IATROPEDIA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!