Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
21 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΑΘΛΗΤΙΚΑ | [Gazzetta]: «Sold out» 11 Ιουλίου και άλλες ιστορίες… διαρκείας!
[Gazzetta]: «Sold out» 11 Ιουλίου και άλλες ιστορίες… διαρκείας!

[Gazzetta]: «Sold out» 11 Ιουλίου και άλλες ιστορίες… διαρκείας!

Από το πρωί της Πέμπτης (28/6) έχει ξεκινήσει ηλεκτρονικά η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας του ΠΑΟΚ για τη νέα χρονιά και ο Σταύρος Σουντουλίδης γράφει για το μεγάλο στοίχημα του ασπρόμαυρου κοινού.

Σχεδόν μισό εκατομμύριο κόσμος είχε περάσει τη σεζόν 2009-2010 από τα τσιμέντα της Τούμπας. Ήταν μια ονειρεμένη σεζόν, από την οποία αν έλειπε και ο «εφιάλτης» του Σπάθα, όλα θα ήταν μαγικά στον ασπρόμαυρο πλανήτη και στην κορύφωση του πλάνου που είχε καταστρώσει η τριανδρία «Ζαγοράκης, Βρύζας, Σάντος» τρία χρόνια νωρίτερα.

Εκείνη τη χρονιά καταγράφηκαν απίστευτα νούμερα (21.100 διαρκείας, 359.000 δηλωμένα εισιτήρια) τα οποία δύσκολα θα «πέσουν», αν και φέτος τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Φέτος, υπάρχει η ίδια κάψα με τότε, η ίδια δίψα και προσμονή, η ίδια διάθεση στήριξης, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι αυτός ο κόσμος κουβαλάει οκτώ χρόνια κρίσης στην πλάτη του και θα πρέπει να κάνει νέες θυσίες για να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αγορά ενός εισιτηρίου διαρκείας. Θα το δούμε αν θα μπορέσει να κερδίσει το μεγάλο στοίχημα να «σπάσει» εκείνο το ρεκόρ.

Οι διοικήσεις Ζαγοράκη στηρίχθηκαν από τον κόσμο του ΠΑΟΚ, φτάνοντας στις 85.860 κάρτες στις πέντε σεζόν, με το ιστορικό «χαμηλό» της τελευταίας δεκαετίας να σημειώνεται την περίοδο 2014-15 με μόλις 8.219 κατόχους διαρκείας στον τρίτο χρόνο του Ιβάν Σαββίδη στην ομάδα. Πάντως, ακόμη και τότε, όταν ο κόσμος είδε «κάτι να αλλάζει» οδήγησε την ΠΑΕ στο να εκδώσει εισιτήρια διαρκείας β’ γύρου.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: GAZZETTA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!