Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
31 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
24 °C 3 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ευρωπαικά ξενοδοχεία
[Euro2day]: Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ευρωπαικά ξενοδοχεία

[Euro2day]: Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ευρωπαικά ξενοδοχεία

Η έρευνα της Hotrec περιέχει χρήσιμα στοιχεία για τον Έλληνα ξενοδόχο που αγωνιά για το μέλλον του κλάδου μας σε συνθήκες οξύτατου ανταγωνισμού, τονίζει ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, Γ. Τσακίρης.

Τη χαρτογράφηση των υπηρεσιών και των προϊόντων που οι ταξιδιώτες αναζητούν από ξενοδοχεία και εστιατόρια στο μέλλον καταγράφει η έρευνα της HOTREC (Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Ξενοδοχίας, Εστίασης και Αναψυχής), της οποία μέλος είναι το ΞΕΕ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Συνομοσπονδίας από την TCI Research αποκαλύπτει παράλληλα τις τάσεις και τις ευκαιρίες που οι παράγοντες της φιλοξενίας πρέπει να λάβουν υπόψη για να βελτιστοποιήσουν την προσέλκυση και τη διατήρηση της πελατείας.

Ειδικότερα η έρευνα αναδεικνύει τους παρακάτω 5 βασικούς πυλώνες:

1. Ο Δείκτης Παγκόσμιας Ικανοποίησης TRAVELSAT © αξιολογεί την Ευρώπη ως ισχυρό ανταγωνιστή στην ικανοποίηση των προσδοκιών των διεθνών πελατών , με ανταγωνιστικές επιδόσεις μεταξύ των καταναλωτών από την Κίνα και την Ινδία ειδικότερα.

2. Η αυθεντικότητα, η ευελιξία και ένα γνήσια φιλικό προσωπικό συνιστούν τα βασικά χαρακτηριστικά του DNA ενός ξενοδοχείου, μαζί με ένα ασφαλές περιβάλλον που σέβεται την ιδιωτικότητα.

3. Οι επισκέπτες εκτιμούν τις εμπειρίες φιλοξενίας χωρίς προβλήματα και την αίσθηση σαν στο σπίτι.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!