Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Κουντουρά: Σε 4 άξονες ο ψηφιακός σχεδιασμός για ενίσχυση του τουρισμού
[Euro2day]: Κουντουρά: Σε 4 άξονες ο ψηφιακός σχεδιασμός για ενίσχυση του τουρισμού

[Euro2day]: Κουντουρά: Σε 4 άξονες ο ψηφιακός σχεδιασμός για ενίσχυση του τουρισμού

Συνεχίζουμε δυναμικότερα το 2017 για να ενδυναμώσουμε τη διεθνή ταυτότητα και εικόνα της χώρας μας ως μοναδικό, παγκόσμιο προορισμό που προσφέρει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες 365 μέρες το χρόνο, τόνισε η Ελ. Κουντουρά.

Την τελευταία διετία ο τουρισμός μας έχει βρει έναν ισχυρό βηματισμό μέσα στο διεθνές περιβάλλον, παρά τις διαδοχικές συγκυρίες και εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή, και τον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό, δήλωσε ο Ελενα Κουντουρά στο συνέδριο «Η Ώρα της Ελληνικής Οικονομίας».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, παρουσίασε επίσης τη στρατηγική του Υπουργείου για το επόμενο διάστημα λέγοντας ότι: Χτίζοντας σε ό,τι έχουμε πετύχει μέχρι σήμερα, συνεχίζουμε ακόμη πιο δυναμικά το 2017 για να ενδυναμώσουμε τη διεθνή ταυτότητα και εικόνα της χώρας μας ως μοναδικό, παγκόσμιο ελκυστικό προορισμό που προσφέρει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες 365 μέρες το χρόνο.

Δράσεις, όπως ανέφερε, για τη στήριξη της τουριστικής οικονομίας και της επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπως επίσης και για την αναβάθμιση και υποστήριξη του τουριστικού προϊόντος.

Ο ψηφιακός σχεδιασμός για την τριετία 2017-2019 σύμφωνα με την κα. Κουντουρά θα υλοποιηθεί σε τέσσερις άξονες:

Ο πρώτος άξονας των δράσεων μας, αφορά στηνπροβολή και προώθηση της Ελλάδας και της τουριστικής επιχειρηματικότητας, μέσα από ένα δίκτυο δραστηριοτήτων που εναρμονίζονται με τα ψηφιακά εργαλεία στο διαδίκτυο.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!