Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Οι φιναλίστ για τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
[Euro2day]: Οι φιναλίστ για τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

[Euro2day]: Οι φιναλίστ για τα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων ανέδειξε τους 3 φιναλίστ ανά κατηγορία, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή για την ανάδειξη του τελικού νικητή σε κάθε κατηγορία στις 12 Δεκεμβρίου.

Στην τελική φάση βρίσκεται ο διαγωνισμός για την ανάδειξη των κορυφαίων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για το 2016, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών που απονέμει φέτος για έβδομη συνεχή χρονιά, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό της αγοράς, ο οποίος επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές, που υιοθετούνται με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Η Τελετή Απονομής των Βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Οι επιχειρήσεις διαγωνίζονται σε 11 διαφορετικές κατηγορίες και αξιολογούνται στο πλαίσιο μιας διεθνώς αποδεκτής και αντικειμενικής διαδικασίας, την οποία έχει υιοθετήσει το ΕΙΕΠ στο πλαίσιο της συνεργασίας του με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού.

Ήδη, έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων και έχουν αναδειχθεί τρεις (3) φιναλίστ ανά κατηγορία, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, για την ανάδειξη του τελικού νικητή σε κάθε κατηγορία τη Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!