Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Τα 100 ελληνικά προϊόντα που κάνουν θραύση στο εξωτερικό
[Euro2day]: Τα 100 ελληνικά προϊόντα που κάνουν θραύση στο εξωτερικό

[Euro2day]: Τα 100 ελληνικά προϊόντα που κάνουν θραύση στο εξωτερικό

Οι εξαγωγές, συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών, αυξήθηκαν κατά 305,9 εκατ. ευρώ ή κατά 1,9% το πρώτο εξάμηνο. Κυριότερος προορισμός η Ιταλία, ακολουθούν Γερμανία, Κύπρος και Τουρκία.

Σε θετικό έδαφος, αν και με περιορισμένους ρυθμούς συνέχισαν να κινούνται στο πρώτο εξάμηνο του 2019 οι ελληνικές εξαγωγές, παρ’ όλες τις πιέσεις που άρχισαν να παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των προσωρινών στοιχείων της ΕΛ-ΣΤΑΤ, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 οι εξαγωγές, συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών, αυξήθηκαν κατά 305,9 εκατ. ευρώ ή κατά 1,9% και ανήλθαν σε 16,58 δισ. ευρώ από 16,27 δισ. ευρώ ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή αυξήθηκαν στα 11,22 δισ. ευρώ από 10,86 δισ. ευρώ, δηλαδή κατά 361,3,1 εκατ. ευρώ ή κατά 3,3%.

Η Ιταλία εξακολουθεί και κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 να αποτελεί το σημαντικότερο προορισμό των ελληνικών εξαγωγών ενώ στη δεύτερη θέση έχει ανέλθει η Γερμανία, η οποία βρισκόταν στην 3η θέση στο αντίστοιχο περσινό εξάμηνο. Ακολουθεί η Κύπρος με άνοδο μίας θέσης στη σχετική κατάταξη και μετά η Τουρκία, προς την οποία η σημαντική μείωση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων (κατά -28,2%), οδήγησε στην απώλεια δύο θέσεων στη λίστα των κυριότερων προορισμών.

Η Βουλγαρία βρίσκεται στην 5η θέση, όπως και το πρώτο εξάμηνο του 2018 και ακολουθούν οι ΗΠΑ στην 6η και ο Λίβανος στην 7η θέση, ενώ στο αντίστοιχο περσινό εξάμηνο βρίσκονταν σε αντίστροφες θέσεις.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!