Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2016
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Ελεύθερος Τύπος]: «Κλικ» στα online σούπερ μάρκετ από τη yoda.gr
[Ελεύθερος Τύπος]: «Κλικ» στα online σούπερ μάρκετ από τη yoda.gr

[Ελεύθερος Τύπος]: «Κλικ» στα online σούπερ μάρκετ από τη yoda.gr


«Κλικ» σε μια αναπτυσσόμενη, αλλά πολλά υποσχόμενη αγορά, αυτή του online σούπερ μάρκετ, κάνει ο επιχειρηματίας, κ. Γιάννης Χήτος.

Εδώ και λίγες ημέρες ένα νέο διαδικτυακό σούπερ μάρκετ, το yoda.gr, είναι στον «αέρα» διεκδικώντας μερίδιο σε μια έναν κλάδο που η αξία του στην Ελλάδα δεν ξεπερνά τα 30 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα του Convertgroup, οι online αγορές προϊόντων λιανικής αναμένεται να δεκαπλασιαστούν μέσα στα επόμενα 4 χρόνια στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας κύκλο εργασιών κοντά στα 400 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Χήτος από το χώρο του… μπουκαλιού, αφού «ανέστησε» την μπίρα Fix υπό την ομπρέλα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και σύναψε συνεργασία με το δανέζικο όμιλο Carlsberg και μπήκε μετοχικά στην ελληνική εταιρία Green Cola διατηρώντας παράλληλα τη συμμετοχή του στο νερό Ζαγόρι, περνά στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου.

«Συνέταιροί του στο νέο του εγχείρημα, ο πρώην CEO της Carrefour, κ. Βασίλης Στασινούλιας, o οποίος αναλαμβάνει διευθύνων Σύμβουλος του yoda.gr και ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, στέλεχος με εμπειρία σε θέσεις Οικονομικής και Γενικής Διεύθυνσης σε εταιρίες καταναλωτικών αγαθών, ο οποίος έχει τη θέση του αντιπροέδρου στο νέο online σούπερ μάρκετ. Το αρχικό κεφάλαιο που επενδύθηκε για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος ανέρχεται στα 500.000 ευρώ με τον κ. Χήτο να ελέγχει το 56% της νέας εταιρίας, τον κ. Στασινούλια το 34% και τον κ. Ανδρικόπουλο το 10%.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!