Τρίτη, 22 Αυγούστου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
31 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
27 °C 6 kmh
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [Drive]: Test drive: Porsche 911 Carrera S 3.0 Turbo
[Drive]: Test drive: Porsche 911 Carrera S 3.0 Turbo

[Drive]: Test drive: Porsche 911 Carrera S 3.0 Turbo

Η 911 δεν ακολουθεί τους δείκτες του ρολογιού. Δεν εγκλωβίζεται στη συμβατική ροή του χρόνου. Από στροφή σε στροφή, ταξιδεύει από το χθες στο αύριο επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική της αξία.

Η Carrera είναι η 911 στην πιο αγνή, στην πιο καθαρή μορφή της. Χωρίς φτερούγα, μόνο αυτό το αρχετυπικό περίγραμμα της απαράλλαχτης από το 1964 σιλουέτας, σε σύγχρονη κλίμακα. Οι διαστάσεις έχουν αυξηθεί σημαντικά, δεν έχουν αλλάξει όμως οι αναλογίες.
Το facelift έχει φρεσκάρει διακριτικά την εικόνα της σειράς 991 που μοιάζει να παρουσιάστηκε χθες και όμως είναι στην αγορά πάνω από τέσσερα χρόνια. Τα νέα εμπρός φώτα ενσωματώνουν τα τέσσερα LED ημέρας, μοτίβο δανεισμένο από τις αγωνιστικές 919 Hybrid του Le Mans. Δύο νεύρα που συνεχίζουν στην προέκταση των φλας συγκλίνουν προς το κέντρο και κατεβαίνουν στο σπόιλερ, διαμορφώνοντας τον προτεταμένο εμπρός κεντρικό αεραγωγό. Οι πλευρικοί διαθέτουν ενεργά κινούμενα flaps, όταν οι ανάγκες ψύξης το επιτρέπουν σφραγίζουν για λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση.
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι μεγαλύτερες. Με ανάγλυφα πλέον τα φώτα και τη διαμήκη διαμόρφωση της γρίλιας να τονίζει το νέο κόνσεπτ όσον αφορά στους κινητήρες. Το νέο κάλυμμα δεν αρκείται απλώς να απάγει το ζεστό αέρα, αλλά πρέπει και να τροφοδοτεί τον υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο μπόξερ. Οι εξατμίσεις είναι μεγαλύτερες σε διάμετρο και έχουν έρθει κοντά μεταξύ τους, στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα.
Σε σχέση με την ατμοσφαιρική Carrera S που είχαμε οδηγήσει το 2013, το οπτικό πεδίο όταν πια έχεις γλιστρήσεις στην χαμηλή θέση οδήγησης είναι κάπως διαφορετικό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: DRIVE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!