Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [Drive]: Test Drive: Nissan Juke NISMO RS 4×4 CVT
[Drive]: Test Drive: Nissan Juke NISMO RS 4×4 CVT

[Drive]: Test Drive: Nissan Juke NISMO RS 4×4 CVT

Η βελτίωση επιστρέφει ως μόδα, αυτή τη φορά με την σφραγίδα των εργοστασίων. Χαρακτηριστικό δείγμα το Nissan Juke NISMO RS 4×4

Κάτω από το καπό του Juke υπάρχει ο 1.6 DIG-T με άμεσο ψεκασμό και ένα μεγάλο τούρμπο που μοιραία έχει κάμποσο lag προκειμένου η απόδοση να φτάσει από τους 200 ίππους στα 218 PS ώστε να δικαιολογείται η προσθήκη των αρχικών RS στο λογότυπο.
Η αλήθεια είναι ότι μόνο η προσθιοκίνητη έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο έχει αυτό το προνόμιο. Η τετρακίνητη με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης iXtronic περιορίζεται στους 214 ίππους. Και εξακολουθεί να αποδίδει 25,5 kgm, αλλά με μεγαλύτερο ωφέλιμο φάσμα, από πιο χαμηλά, αφού η ροπή διατηρείται στην μέγιστη τιμή από τις 2.400 ως τις 5.600 rpm. Η ισχυρότερη έκδοση βγάζει επιπλέον 3 kgm, αλλά για μικρότερο διάστημα, από τις 3.600 ως τις 4.800 rpm. Η τετρακίνηση επιλέγεται από ένα κουμπί στα αριστερά του ταμπλό. Κανονικά η ροπή μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ουσιαστικά ανταλλάσεις το μπλοκέ διαφορικό της προσθιοκίνητης έκδοσης για τον κεντρικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη και το σύστημα torque vectoring που χρησιμοποιεί τα φρένα για να κατανείμει τη ροπή στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: DRIVE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!