Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [Drive]: Ανάλυση: Πώς θα μπορούσε η PSA να κάνει κερδοφόρο την Opel;
[Drive]: Ανάλυση: Πώς θα μπορούσε η PSA να κάνει κερδοφόρο την Opel;

[Drive]: Ανάλυση: Πώς θα μπορούσε η PSA να κάνει κερδοφόρο την Opel;

Πολλοί οικονομικοί αναλυτές προσπαθούν ακόμα να καταλάβουν αν η πρόθεση της PSA να εξαγοράσει την General Motors Europe (GME), δηλαδή την Opel, έχει ένα σωστά μελετημένο οικονομικό υπόβαθρο. Του Hilton Holloway

Η αλήθεια είναι ότι GME είναι σταθερά μη κερδοφόρα από το 1999 έως και το 2016. Η εταιρεία εκτιμούσε ότι το 2016 θα επανερχόταν στην κερδοφορία, ωστόσο το δημοψήφισμα που έφερε το Brexit και η πτώση στην ισοτιμία της αγγλική λίρας, αντέστρεψε το αναμενόμενο οικονομικό αποτέλεσμα.
Οικονομικοί αναλυτές λένε ότι υπάρχουν αρκετοί σοβαροί λόγοι για τους οποίους η General Motors σκέφτεται σοβαρά να πουλήσει, ίσως ακόμα και να δώσει, τον ευρωπαϊκό της βραχίονα, λόγοι που δεν αφορούν μόνο τις οικονομικές ζημίες, οι οποίες πάντως ανήλθαν σε πάνω από 1,5 δις ευρώ τα τελευταία τρία χρόνια μόνο.
Το βασικότερο πρόβλημα είναι δομικό, αφού σύμφωνα με εκτιμήσεις τα εργοστάσια της GME φτάνουν σε παραγωγικότητα μόλις στο 72% των δυνατοτήτων τους. Αυτό δημιουργεί μεγάλες απώλειες χρημάτων σε μια αγορά όπου τα «μαζικά» αυτοκίνητα, όπως είναι τα Opel έχουν ένα πολύ στενό περιθώριο κέρδους.
Από την άλλη μεριά η περικοπές σε εργατικό δυναμικό είναι πολύ δύσκολες στη Γερμανία. Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος είναι ότι αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση των διαπραγματεύσεων ανάμεσα σε PSA και GME, τόσο η κυβέρνηση της Γερμανίας, όσο και της Γαλλίας απαίτησαν συναντήσεις με τις διοικήσεις των εταιρειών.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: DRIVE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!