Τρίτη, 23 Μαΐου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
20 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
22 °C 5 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Capital]: Στο ίδιο τραπέζι κάθισαν Ιταλοί και Έλληνες σιδηροδρομικοί
[Capital]: Στο ίδιο τραπέζι κάθισαν Ιταλοί και Έλληνες σιδηροδρομικοί

[Capital]: Στο ίδιο τραπέζι κάθισαν Ιταλοί και Έλληνες σιδηροδρομικοί

Μια νέα περίοδος ξεκινά για τις σχέσεις των ελληνικών και των ιταλικών συνδικάτων σιδηροδρομικών, μετά τη συμφωνία για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Ferrovie Dello Stato Italiane.

Κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) και της Fast FerroVie, η οποία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αυτόνομες συνδικαλιστικές οργανώσεις της Ιταλίας, και οι δυο πλευρές δήλωσαν πως επιδίωξη και των δυο συνδικάτων αποτελεί η συνεισφορά των σιδηροδρομικών εταιρειών στην οικονομική ανάπτυξη των δυο χωρών και την παροχή προηγμένων μεταφορικών υπηρεσιών, δίνοντας αξία στην εργασία και το ανθρώπινο δυναμικό.

Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ, Κώστας Γενιδούνιας, και ο γενικός γραμματέας της FastFerroVie, Πιέτρο Σερμπάσι, υπογράμμισαν την ανάγκη διατήρησης των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και τη διασφάλιση των αναγκαίων εργασιακών δικαιωμάτων, ενάντια στο μισθολογικό ντάμπινγκ.

Βασικός στόχος, όπως σημείωσαν και οι δυο πλευρές, είναι η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ενώ με το πέρασμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον όμιλο της FS ανοίγουν προσλήψεις στον τομέα των μηχανοδηγών, μιας και υπάρχουν πολλές ελλείψεις προσωπικού (ανέρχονται σε 250 έναντι 460 που προέβλεπε το αρχικό χρονοδιάγραμμα).

Ο κ. Γενιδούνιας αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών έργων και βέλτιστης συντήρησης του τροχαίου υλικού ενώ ο κ. Σερμπάσι υπογράμμισε ότι η FS έχει στόχο την ανάπτυξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, σημειώνοντας ότι ο ιταλικός όμιλος έχει δρομολογήσει επενδυτικό πλάνο, ύψους 94 δισ. ευρώ, για τα επόμενα δέκα χρόνια.

Παράλληλα και οι δυο πλευρές υποστήριξαν ότι, στο πλαίσιο της πλήρους απελευθέρωσης της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς, “δεν θα πρέπει να γίνουν εκπτώσεις, ούτε σε θέματα πιστοποιήσεων μηχανοδηγών και τροχαίου υλικού, ούτε σε θέματα υποδομής και ασφαλούς κυκλοφορίας των τρένων”.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: CAPITAL

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!