Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
20 °C 3 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
16 °C 2 kmh
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [AutoBlog]: Οι τιμές του Kia Stinger στην Ελλάδα
[AutoBlog]: Οι τιμές του Kia Stinger στην Ελλάδα

[AutoBlog]: Οι τιμές του Kia Stinger στην Ελλάδα

Αναμφίβολα ένα από τα highlights της φετινής έκθεσης “Αυτοκίνηση” βρίσκεται στο περίπτερο της Kia. Ο λόγος για το νέο Stinger , με το οποίο οι Κορεάτες αποδεικνύουν με τον πιο τρανό τρόπο τα άλματα που έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια, σε κάθε τομέα. Από τον σχεδιασμό και την ποιότητα των υλικών, μέχρι τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την ύπαρξη πισωκίνητης πλατφόρμας. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να διαπιστώσεις την εξέλιξη της Kia , από το να πάρεις ένα μοντέλο της από την περασμένη δεκαετία και να βάλεις δίπλα σε ένα σημερινό, πόσο μάλλον στο Stinger. Οι διαφορές θα σου φανούν τεράστιες και αυτό δεν οφείλεται μόνο στην φυσιολογική εξέλιξη των αυτοκινήτων από γενιά σε γενιά.

Με το Stinger η ελληνική εισαγωγική εταιρία δεν περιμένει να κάνει εκατοντάδες πωλήσεις, αν και θα μπορούσε να “πιάσει” αξιοπρεπέστατα νούμερα. Αυτό που θέλει είναι να δείξει στο κοινό τις δυνατότητες που έχει η μάρκα, κάτι που αποδεικνύεται και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της, και υπάρχουν όλα στο περίπτερο της στην έκθεση.

4Κινητήρες

Στην Ευρώπη το Stinger προσφέρεται με τρία μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και ένα πετρελαίου. Στην βάση υπάρχει ο twin-turbo 2-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης (Theta II), απόδοσης 255 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 353 Nm ροπής διαθέσιμη από τις 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, και επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 232 χλμ/ώρα.

Ακολουθεί ο V6 3,3-λίτρων twin-turbo κινητήρας (Lambda II), απόδοσης 365 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 510 Nm ροπής διαθέσιμη από τις 1.300 έως 4.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα ή σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, και επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,9 στην πισωκίνηση έκδοση και 5.1 δευτ. στην τετρακίνηση, με την τελική να αγγίζει τα 269 χλμ/ώρα.

Τέλος, προσφέρεται και με τον turbodiesel CRDI (common-rail direct injection) πετρελαιοκινητήρα 2,2-λίτρων, απόδοσης 200 ίππων στις 3.800 σ.α.λ με 440 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 2.750 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα ή σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, και επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,7 στην πισωκίνηση έκδοση και 7.6 δευτ. στην τετρακίνηση, με την τελική να αγγίζει τα 225 και 230 χλμ/ώρα αντίστοιχα.

Διαθέτει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, Dynamic Torque Vectoring σύστημα, ζάντες 18″ με ελαστικά διαστάσεων 225/45 αλλά και 19″ με ελαστικά διαστάσεων 225/40 μπροστά και 255/35 πίσω.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: AUTOBLOG

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!