Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [AutoBlog]: Η Ferrari το πιο ισχυρό brand του κόσμου και για το 2020
[AutoBlog]: Η Ferrari το πιο ισχυρό brand του κόσμου και για το 2020

[AutoBlog]: Η Ferrari το πιο ισχυρό brand του κόσμου και για το 2020

Η Brand Finance στο περιθώριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας, παρουσίασε την φετινή λίστα με τις πιο εμπορικές αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, όπως και την λίστα με τα πιο ισχυρά εμπορικά σήματα του κόσμου.

Η Ferrari έγινε και πάλι η εταιρία με το ισχυρότερο εμπορικό σήμα του κόσμου, με την αξία της να ορίζεται στα 9,1 δισ. δολάρια (+9%). H ιταλική εταιρία άφησε πίσω της εταιρίες όπως οι Sberbank, Deloitte, McDonald’s, Intel, Rolex, Neutrogena, Coca-Cola, PWC, Lego και Disney. O δείκτης BSI (Brand Strength Index) της Ferrari ήταν μειωμένος κατά 0.7%, καθώς συγκέντρωσε 94,1%, αλλά διατήρησε την πρώτη θέση, παίρνοντας βαθμολογία ΑΑΑ+, μπροστά από την Disney με τον BSI στο 93,9%, επίσης με βαθμολογία ΑΑΑ+, καθώς μόνο 12 εταιρίες κατάφεραν να πάρουν αυτή -την κορυφαία- διάκριση.

Στη κατηγορία των αυτοκινητοβιομηχανιών με την μεγαλύτερη αξία, φέτος, όπως και πέρυσι , στη κορυφή βρέθηκε η Mercedes με αξία 65,041 δισ. δολαρίων (+7,8% σε σχέση με το 2019), με την Toyota να βρίσκεται στη δεύτερη θέση, έχοντας αξία 58,076 δισ. δολαρίων (+11,1%). Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Volkswagen με αξία 44,897 δισ. δολαρίων (+7,6%), ενώ ακολουθούν η BMW με αξία 40,483 δισ. δολαρίων (0,0%), η Mitsubishi με αξία 37,652 δισ. δολάρια (+42,8%), η Porsche με αξία 33,991 δισ. δολάρια (+15,6%), η Honda με αξία 33,102 δισ. δολάρια (+28,6%), η Hyundai-Kia με αξία 20,148 δισ. δολάρια (-2,8%), η Ford με αξία 18,515 δισ. δολάρια (-1,4%), και η Nissan με αξία 17,916 δισ. δολάρια (-4,5%).

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: AUTOBLOG

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!