Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [AutoBlog]: Δες το νέο Volkswagen Golf να κινείται για σχεδόν 4 λεπτά με σβηστό τον κινητήρα του
[AutoBlog]: Δες το νέο Volkswagen Golf να κινείται για σχεδόν 4 λεπτά με σβηστό τον κινητήρα του

[AutoBlog]: Δες το νέο Volkswagen Golf να κινείται για σχεδόν 4 λεπτά με σβηστό τον κινητήρα του

Πριν από δύο μήνες η Volkswagen παρουσίασε την όγδοη γενιά του Golf εξοπλίζοντας το με μια γκάμα κινητήρων που αποτελείται από εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid).

Στο ακόλουθο video θα δεις ένα νέο Golf με τον 1.5 eTSI κινητήρα και με DSG κιβώτιο να κινείται συνεχόμενα για 3 λεπτά και 51 δευτερόλεπτα με σβηστό τον κινητήρα (Coasting), μη καταναλώνοντας σταγόνα βενζίνης. Οι eTSI κινητήρες διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία που περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου.

Στο video, το Golf κατανάλωσε μόλις 4,4 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ σε μια διαδρομή μήκους 33 χιλιομέτρων. Κατά την διάρκεια αυτής, το αυτοκίνητο κινούνταν με σβηστό τον κινητήρα του για 9 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα, δηλαδή στο 24% του συνολικού χρόνου δοκιμής.

Σύμφωνα με την Volkswagen, στο πρότυπο WLTP η κατανάλωση καυσίμου των eTSI κινητήρων μειώνεται περίπου 10% σε σύγκριση με τους κινητήρες που αντικαθιστούν, με την κίνηση του αυτοκινήτου να γίνεται ακόμη πιο ευέλικτη και άνετη. Το νέο Golf προσφέρεται σε τρεις eTSI εκδόσεις, με τον 1.000άρη να αποδίδει 110 άλογα, ενώ ο νέος 1.5 eTSI προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 130 και 150 ίππων.

Κάθε eTSI κινητήρας διαθέτει μια BISG (Belt Integrated Starter Generator) γεννήτρια/μίζα 8 ίππων, που κινείται με ιμάντα, μέσω μιας μπαταρίας ιόντων-λιθίου 48 Volt.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: AUTOBLOG

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!