Σάββατο, 21 Ιουλίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
21 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | [Alpha]: Βουλή: Το 82% των υποθέσεων που πάνε στον Συνήγορο του Καταναλωτή βρίσκουν λύση
[Alpha]: Βουλή: Το 82% των υποθέσεων που πάνε στον Συνήγορο του Καταναλωτή βρίσκουν λύση

[Alpha]: Βουλή: Το 82% των υποθέσεων που πάνε στον Συνήγορο του Καταναλωτή βρίσκουν λύση

To 82% και πλέον των υποθέσεων που φτάνουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή βρίσκουν λύση ανάμεσα σε προμηθευτές και καταναλωτές και μέσα σε διάστημα μικρότερο των 3 μηνών. Το στοιχείο αυτό προέκυψε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των Επιτροπών Θεσμών και Διαφάνειας και Παραγωγής και Εμπορίου από τον Συνήγορο του Καταναλωτή, Λευτέρη Ζαγορίτη. Το σημαντικότερο είναι πως η επίλυση δεν συνεπάγεται κόστος και οι καταναλωτές απαλλάσσονται από το βάρος μιας προσφυγής στη δικαιοσύνη.

Χρόνο με τον χρόνο, όλο και περισσότεροι καταναλωτές καταφεύγουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή επιδιώκοντας λύση. Το 2017 στον Συνήγορο του Καταναλωτή έφτασαν 9.757 υποθέσεις και τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι το 2018 θα ξεπεράσουν τις 11.000. Τα τελευταία πέντε χρόνια η αύξηση των υποθέσεων που πάνε στον Συνήγορο του Καταναλωτή ξεπερνάει το 123% σε σχέση με το 2013. Σημαντικό είναι εξάλλου ότι στη διαμεσολάβηση μετέχει πλέον το 94% των προμηθευτών, αν και η συμμετοχή τους δεν είναι υποχρεωτική. Αυτοί που κυρίως δεν προσέρχονται είναι καταστήματα που έχουν κλείσει ή εκείνοι που καταγγέλλονται για διαδικτυακές απάτες.

Το 2017 υπεβλήθησαν από τον Συνήγορο του Καταναλωτή 13 μηνυτήριες αναφορές με κορυφαία αυτή κατά της εταιρίας βλαστοκυττάρων Stem Helth. Όπως εξήγησε ο κ. Ζαγορίτης, μετά από καταγγελίες γονέων διαπιστώθηκε, πέρυσι τον Αύγουστο ότι υπήρχε κίνδυνος για το ομφαλοπλακουντιακό γενετικό υλικό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ALPHA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!