Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
13 °C 8 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
9 °C 16 kmh
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [4Τροχοί]: To μέλλον του θερμικού κινητήρα
[4Τροχοί]: To μέλλον του θερμικού κινητήρα

[4Τροχοί]: To μέλλον του θερμικού κινητήρα

Ηλεκτρικό τούρμπο, ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες, brake-by-wire, ενεργή ηλεκτρομηχανική αντιστρεπτική ράβδος, στερεοσκοπικές κάμερες και ραντάρ. Προσθέστε σε αυτά τον παραδοσιακό κλιματισμό, τις αντλίες, το σύστημα πολυμέσων και όλα τα άλλα ενεργοβόρα περιφερειακά του κινητήρα εσωτερικής καύσης, και εύκολα γίνεται αντιληπτό γιατί η μετάβαση στο ηλεκτρικό σύστημα 48V είναι μονόδρομος. Η απεμπλοκή των περιφερειακών από τον κινητήρα (που στα συμβατικά αυτοκίνητα παίρνουν κίνηση από το στροφαλοφόρο) συνεπάγεται λιγότερες τριβές -άρα και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου-, αλλά και την απεξάρτησή τους από τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Aντλίες και ανεμιστήρες λειτουργούν αποδοτικότερα σε υψηλότερες τάσεις, οι καλωδιώσεις γίνονται λεπτότερες και ελαφρύτερες. Άλλωστε, το σύστημα 12V προσφέρει 180W, το αντίστοιχο 48V 720W. Το κυριότερο, όμως, είναι πως, αντικαθιστώντας ταυτόχρονα το δυναμό με μια γεννήτρια, τα οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου γίνονται πολύ μεγαλύτερα, σε σημείο που οι κατασκευαστές να μιλούν για ένα «ήπιο υβριδικό σύστημα». Οι Αudi και Renault έχουν ήδη κάνει την αρχή.

Ένα τυπικό ήπιο υβριδικό σύστημα 48V αποτελείται από τρία κύρια τμήματα: τη γεννήτρια MGU (Motor Generator Unit), ένα μετατροπέα τάσης 12V σε 48V και μία μπαταρία ιόντων-λιθίου 48V (μικρότερη της 1kWh). Η υδρόψυκτη γεννήτρια αντικαθιστά το παραδοσιακό δυναμό (συνδέεται δηλαδή μέσω ιμάντα με το στροφαλοφόρο) και συνδυάζεται με ειδικούς εντατήρες που της επιτρέπουν να προσφέρει ή να απορροφά ροπή.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: 4ΤΡΟΧΟΙ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!