Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
13 °C 15 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
13 °C 2 kmh
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [4Τροχοί]: Αγώνας ατομικής χρονομέτρησης 2018: μάχες μέχρι τέλους!
[4Τροχοί]: Αγώνας ατομικής χρονομέτρησης 2018: μάχες μέχρι τέλους!

[4Τροχοί]: Αγώνας ατομικής χρονομέτρησης 2018: μάχες μέχρι τέλους!

Οι οδηγοί έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι, τόσο από τη χάραξη της πίστας, η οποία θύμιζε περισσότερο ειδική διαδρομή ράλλυ, όσο και από την όλη διοργάνωση. Από τα 4 περάσματα που πραγματοποίησαν οι 52 τελικά εκκινούντες, προσμέτρησαν τα 3 ταχύτερα, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι τέλους. Όσον αφορά το TRC, θεσμό που απευθύνεται σε αυτοκίνητα και ελληνικές αγωνιστικές χωμάτινες φόρμουλες, στην κορυφαία κατηγορία των 2000+ κυβικών, έλαμψε το αστέρι του νεαρού Παναγιώτη Ρουστέμη.

Ο 20χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo X πέτυχε την καλύτερη επίδοση και στα τέσσερα σκέλη και είχε ωραία κόντρα με τον Λευτέρη Αλυγιζάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX), μέχρι τα μέσα του αγώνα, καθώς αρχικά μία έξοδος, και εν συνεχεία ένα σπασμένο ημιαξόνιο δεν επέτρεψαν στον Κρητικό οδηγό να παλέψει για τη νίκη. Με αυτή του την επίδοση, ο «Παναγιώτης Ρουστέμης» πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας. Σαφώς βελτιωμένος ο Γιώργος Βασιλάκης τερμάτισε στη δεύτερη θέση, δείχνοντας να εξοικειώνεται σιγά σιγά με το Ford Fiesta R5 και αναμένεται να είναι πιο ανταγωνιστικός στη συνέχεια του θεσμού. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) που υπέκυψε στην πίεση του Βασιλάκη στο τελευταίο σκέλος και υποχώρησε τρίτος.

Στα 2000 κυβικά, ο Χάρης Μανουσαρίδης (Ford Escort RS 2000) συνδύασε το τερπνόν μετά του ωφελίμου, επικρατώντας στην κατηγορία και προσφέροντας θέαμα, αφήνοντας πίσω του τον Σπύρο Χαρμαντά (Ford Escort RS 2000) και τον Γιάννη Ραγκούση με ίδιο αυτοκίνητο.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: 4ΤΡΟΧΟΙ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!